Wij zijn Desk22

Karin Heijnen

Eind 2014 ben ik gestart met Adminicare, een administratiekantoor voor zowel ondernemers als particulieren.


Na jarenlang gewerkt te hebben in de Accountancy, heb ik sindsdien op de financiële administratie bij diverse bedrijven gewerkt. Langzaam ontstond het idee om naast mijn toenmalige baan voor mijzelf te beginnen, waarbij de doelgroep vooral ligt bij de kleine (startende) ondernemers en het MKB. Vaak is het voor hen kostbaar om zich aan te sluiten bij een groot kantoor en het komt nog wel eens voor dat ze worden "ondergesneeuwd" door de grotere klanten.


Omdat de klantenkring van Adminicare inmiddels flink is gegroeid heb ik contact gezocht met Maaike van Fa-Coaching. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een verdere samenwerking in de vorm van Desk22.

“Lang niet iedereen weet wat er eigenlijk in de aangifte of in de jaarrekening staat. "Wat is het verschil tussen Box 1, 2 en 3? Waarover betaal ik nu precies belasting en welke aftrekposten zijn voor mij van toepassing?" Ik probeer alles zo veel mogelijk in simpele woorden uit te leggen, zodat je weet hoe je er financieel voor staat””

Maaike de Voldere



"Door samen je administratie en financiën op orde te brengen, krijg je weer rust en overzicht. Als we dan ook nog eens samen gaan budgetteren dan garandeer ik je dat je geld over gaat houden. En dan wordt het echt leuk! "


Sinds 2005 ben ik werkzaam in de accountancy en het adviseren van ondernemers. Begin 2011 ben ik FA Coaching gestart, een administratiekantoor speciaal voor de startende ondernemer. Voor persoonlijk contact en jaarcijfers die actueel zijn, iets wat ik miste binnen de accountancy.


Het opstellen van een jaarrekening of een BTW-aangifte vind ik leuk om te doen maar het allerliefste ga ik met jou in gesprek om te kijken waar ik je bij kan helpen. Wat kan efficiënter, wat kan sneller en wat kan ik voor je overnemen? De ervaring leert dat zowel ondernemers als particulieren de financiën en de belastingdienst spannend (en vervelend) vinden. Maar dat hoeft echt niet!